I Love Playin´ With Fire

Jag och Becca traskade hem till mitt lilla torp och pluggade matte efter skolan. Fick en hel del gjort så det kommer säkert gå hela vägen.  :) Hängmattan gjorde premiär ute i kvällssolen och vi hade det riktigt bra. Knockade Fanny i huvudet så att hon höll på att trilla ur. Dumpade matteböckerna efter middagen och Becca och jag gjorde ett stick till den låt jag börjat skriva på, så nu är hela grunden färdig för att finslipas av resten av bandet. Vi satt och beklagade oss över hur mycket vi hatar Justin Bieber medan Fanny satt i rummet bredvid och spelade och sjöng hans låtar för full hals. Tur att jäveln kommit in i målbrottet i alla fall. Men det är inte vårt fel att vi vill spy varje gång vi hör hans låtar eller ser hans bedrövliga tonårsface.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0