Tibble gungar, champagne och fulla 3:or

Amanda och jag kämpades oss igenom lektionen, i princip ensamma idag. Klassen pallar inte med trycket längre, då står vi två längst fram med humöret uppe. Drog iväg till Täby C för att inkassera mönsterpapper till tröjan jag håller på att sy. Vi åt på Taco bar och shoppade lite kläder utan resultat. När klockan tickade 13:00 bedrog vi oss för att fira Tibbles studenter som slutar skolan idag. Har aldrig varit med på något utspring tidigare så det var inte dumt att titta på året innan jag själv står där på trappan och har Tibble bakom mig. Nej..jag är glad att det inte var student för min del detta år, känner mig inte redo för det livet än. Jag står nog ut med psykklassen 1 år till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0