All Your fault

Allt som gick så bra idag...
Både jag och Louise klättrade ju bättre än killarna och hade det skit bra tillsammans. :D

Jo Sam, det finns nu bevis på att det blir jävligt jobbigt om alla medlemmar i ett band med endast tjejer får PMS under samma reptid, blir väldigt jobbigt att arbeta tillsammans. Alla var så jävla trötta, stressade och förbannade att det var ett litet helvete Maddes rum. Trots det spelade vi bättre än på länge och jag kände mig jävligt bra idag. Det fanns liksom ingen som kunde rubba mig under sången, (inte ens att jag spelade på maddes ostämda nylonsträngade gitarr). Det var mer än NICE <3

Haha, men det var kul samtidigt som läget var så dåligt...skrattar lite åt det nu.

Just nu.........AS FUCKED AS A MONKEY BITCH!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror vi behöver lite PMS för att rocka ibland xD

2010-01-28 @ 08:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0