Psykhem sökes!

Hej världen!
Det  är så att jag skulle vilja ha numret till närmsta dårhus här i Sverige. Det är mämnligen så att min vän KungJossan har svåra tvångstankar då det kommer till sin kalender och anteckningar. Att hon tittar sjuttioelva gånger om dagen i sin almanacka kan göra det mycket svårt att samtala med henne. Inte heller klarar hon av en lektion utan att behöva skriva om sina anteckningar X antal gånger. Om ni vet någon jag kan ringa för ett akutfall, snälla hör av er!

tack på förhand, Emma



KungJossan behöver din hjälp!


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha. Jag måste säga att jag känner igen mig i hennes situation :p är hemskt att inte ha koll!

2010-02-04 @ 17:07:59
URL: http://louisenachtweij.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahahahahahahahahaaa, klockrent ju!

Naturkunskapen 4/2-10.

2010-02-05 @ 17:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0