Bör du tänka på framtiden..?

Malin, Malin Malin. Hon är en filur som aldrig blir sur. Men vissa dagar är hon lite bakom flötet mer än vanligt. Idag tyckte hon tex att rättskunskapsböckerna passade bättre under kulturhistoria lektionen. Sista lektionen kastade hon stolar ut från klassrummet och lägger skulden på Amanda. jag tycker att hon bör ta sitt ansvar och växa upp som oss andra. Släpa sig från TVsoffan, lämna fångarna på fortet och göra någon nytta.

PS, "lillfredag" idag, ska nog slänga mig i soffan och göra nytta. Den måste ju också användas av någon här i familjen :)



Psykeleverna från 1:an

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha det var amanda!!! jag lovar. hon som fixade flygplanet också :D

2010-08-31 @ 21:11:20
URL: http://muln.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag erkänner väl då.. haha :D

2010-09-03 @ 11:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0