VIRUS

Fy fan vad hemskt det är att vara sjuk! Jag har verkligen åkt på ett riktigt skitvirus som satt sig speciellt i halsen. När jag pratar låter det som att jag har en boll eller struts i halsen. I telefon låter det tydligen som att jag ska börja gråta vilken sekund som helst. Här hemma går jag och skrattar åt mig själv varje gång jag snackar bara för hur patetisk jag låter. Mitt ansikte är uppsvullet precis som halsen så jag är verkligen ingen beauty queen.

Ringde precis Sofie och varnade henne om att jag ser ut som ett monster med en struts i halsen. Ska på middag till henne idag med familjen, första gången den här veckan jag ska klä upp mig lite, en dusch skulle behövas också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0