Körtelfeber

Jag har drabbats av körtelfeber. Det krävdes timmar av ansträngning för att få ett vettigt svar ur alla dessa doktorer... Men vad innebär det här då? Jo, att ett virus i min kropp tänker sitta där i minst 3 veckor, men sen att biverkningarna som trötthet mm varar flera månader efter. Tydligen så är levern och mjälten utsatta och mina halsmandlar som jag beskrev tidigare. För tillfället äter jag ett antal olika smärtstillande tabletter och penicilin för att snart komma på fötter igen.

Typiskt att bli sjuk just nu när alla nationella prov drar igång och inlämningar inför slutbetygen. Jag får absolut inte stressa eller anstränga mig, men det är fan inte lätt att ta det lungt när man vet att saker jag inte hinner göra denna termin får jag göra på sommarlovet.

Något som absolut är förbjudet under flera månader är träning!
Boxningen är därför utesluten just nu samt jogging och allt annat som höjer pulsen.
Farväl beach 2010! :´(

Man ska ju se positivt i allt brukar jag säga, men det finns fan inte mycket som är positivt med det här. Om min hals kunde bli något bättre skulle jag bli lite gladare eftersom vi är mitt uppe i en inspelning av våra låtar. Fick känslan av att jag stoppade upp hela den planen om att vi snart ska kunna lägga upp låtarna på myspace. Allt hänger på när jag kan spela in min röst eftersom resten klarar de andra av själva.




För tillfället känns det här väldigt långt bort, men fan vad bra det kommer bli sen när jag är frisk igen!



Kommentarer
Postat av: isabelle

det är otur, men inget du kan rå för :) vi klarar oss alltid, hjärtat :) <3

2010-04-27 @ 15:22:36
Postat av: Madde

Krya på dig Emma!:)

2010-05-02 @ 11:18:20
URL: http://monpetitami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0