Vad kan bli värre än en riktig Svensson?

Har läst i en hel del tjejbloggar om hur de drömmer eller tänker sig sitt liv som vuxen. Många funderar som säkert de flesta på att plugga vidare efter gymnasiet, skaffa en snäll kille och köpa en liten lägenhet  och börja med här i Stockholm. Sen skaffa ett jobb med mycket betalt, kanske köpa en hund och gifta sig. Självklart kommer två barn in i bilden också och plötsligt bor man i ett hus i Stockholms förort. Livet pågår som vanligt och ett traditionells svensson liv är igång.

Det roliga är att ingenting av det här är mitt drömliv.  Vissa moment vill jag så klart uppfylla, men inte allt i denna ordning. Kanske det här är min dröm om några år, men jag tvivlar starkt. Vad fan är meningen med livet om man ska leva det exakt likadant som 9 miljoner andra svenskar?
Om det här bli det ända i mitt liv, vet jag bara en sak.
Jag kommer ångra det, jag som lovat mig själv att inte ångra något jag gör...

No Regrets.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0