Thats it

Håller just nu på med en ny låt som jag presenterat en liten del av för bandet. Var ett tag sedan jag skrev en helt klar låt, men nu känner jag mig verkligen taggad! Skriver egentligen lite text och musik varje dag, men har inte fått allt till användning än. Tänker inte avslöja vad den nya låten handlar om, men denna gång är jag med på ett hörn med gitarrspelandet och ett nytt sound har jag/ vi försökt oss på. I natt kom jag på en bit av refrängen så jag är i full gång.
 
Kanske inte ni där ute bryr er om mitt band eller musiken jag skriver/ spelar, men det bryr jag mig inte om. Min blogg handlar i största delen om det jag lever för, vänner, musik m.m. Jag vore inte Emma utan min musik så det känns ganska självklart att skriva om det. Thats it. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0