Okej, här kommer ett nödvändigt inlägg...vad som nu är värt att kallas just nödvändigt?

Hur många har man inte hört snacka om olika önödiga bloggar/ inlägg som människor skriver. Visst jag erkänner, jag har också snackat om det och gjort egna ganska onödiga inägg.
Men vad fan räknas som ett vettigt och seriöst inlägg?
Något som kanske skulle vara bra och vettigt att skriva om är tex världens ekonomiska krissituation. Men varför ska jag skriva om något jag inte tycker om att snacka om. Jag fattar också att det är så ointressant att man kan slänga sig i väggen varje gång någon berättar om en skoldag man upplevt. Precis som om inte alla svenska ungdomar går i skolan...Men om någon vill skriva om det så låt den göra det då!
Det är väl inte meningen att man ska ha en bloggdag för varje kompis man har och fråga vad den tycker är intressant att läsa. Alla har ju ändå en egen chans att starta en blogg och skriva om sina otroligt serösa inlägg. Men vad fan, jag bryr mig inte, den som inte vill läsa en blogg som är tråkig slipper. Jag tänker i alla fall skriva vad jag vill.
Men då kan ju någon berätta för mig vad som är ett riktigt bra inlägg!


Quiwii

Kommentarer
Postat av: madde

tex det du skrev nu är ett bra inlägg!

tror det är många som får sig en tänkare! :D<3

2009-03-10 @ 11:58:24
Postat av: fanny

jag tycker en blogg ska handla om lite olika , inte bara om samma sak , som tex mode vad som har hänt på dagarna kompisar mm.

2009-03-10 @ 14:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0