15minuter blev till 24timmar

Gick hem och pluggade direkt efter skolan idag. Lika bra att passa på medans man är vaken och någorlunda pigg, tänkte jag. Visst det gick bra i någon timme och senare kom pappa in i rummet och väckte eftersom jag somnat. Av någon konstig anledning trodde jag att det var fredag morgon. Fattade därför inte varför det var middag och varför  klockan var 18:00?
-Pappa! jag har sovit i ett dygn och glömt att gå till skolan!
-What? Emma, vet du vilken dag det är, TORSDAG!
-Eh...? Så jag har inte missat mitt prov då?
-Neeej!

Trodde alltså att jag sovit i ett dygn och missat skolan under hela fredagen...

JAG ÄR KNÄPP


Kommentarer
Postat av: Becs

Hahaha, fan va kul x'D

2009-03-15 @ 13:50:46
URL: http://bananabecs.blogg.se/?tmp=15133039

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0