Regnfestande paraplynördar

Jag och Sofie gjorde allt annat än att festa igår. Tittade på skräckfilm, gick till Vallentuna centrum, plankade (blev nästan tagna), klarade oss, gick lite mer i regnet och åt massa godis. Det var en såndär kväll man bara sitter och fetäter och gör nördiga saker framför datan, samtidigt som man går ut på nattpromenad och hittar tältfester lite överallt men på samma gata. Somnar sedan allt för sent på morgonen och äter frukost några timmar efter den vanliga tiden. Jag hade det så jävla bra och glad att jag fick träffa min Sofie. <3


Kommentarer
Postat av: madde

daddy har gjort en trend i vallentuna! hohooo x)

<3

2009-06-15 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0