Dagens Emmaproblem

Har ni tänkt på hur jobbigt det kan vara att åka buss eller tåg, när hela vagnen är full av folk. Ett sådant problem hade jag idag. Men själva poängen är, VAR SKA MAN HA BLICKEN?
Åt vilket håll jag än tittar står människor överallt och ser bara dumma ut. Tittar man rakt fram stirrar man på en lite fjortis som blänger på en och tror att man är dum i huvudet. Nej, man vill ju inte titta ner på fötterna och se ut som man skäms. Det roliga är bara att alla känner sig nog lika jobbiga som jag. Man tittar runt en sekund innan man byter igen. Så håller man på i 20min...varje dag! Tyvärr är ju jag en sådan person som fastnar med blicken och glömmer titta bort förrän någon säger till en.


Nej, snälla stirra inte på mig..!

Kommentarer
Postat av: alex

blunda emma :D ingen kan klaga på någon som sover :D <3

2009-01-22 @ 18:11:44
Postat av: Becs

Känner igen mig så väl i det där, sånt jävla dilemma xD

2009-01-22 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0