Sanningen bakom idominolle

För ca ett år sedan, var jag och Mdde i en ganska barnslig ålder. Hon hade precis fyllt 16 och jag 15. Hur som helst så kom vi på att vi skulle hitta på en blogg för att driva med människor. Inte förräns nu vågar vi avslöja detta. Bloggen var en homosexuell kille som bodde i Stocksolm och berättade om sitt fantastiska liv. Läs mer på den fejkade bloggen www.idominolle.blogg.se
För att skämma ut Madde så får ni hennes blogg också :P
 www.maddeslillaliv.blogg.se


 

Dessa otroligt fina bilder tog vi under samma tillfälle :P

Kommentarer
Postat av: MADDE

HAHAHA OMG!!!! fy fan asså. läste igenom bloggen nyss igen och fy säger jag bara. Jag garvade ihjäl mig.

Jag kommer ihåg hur roligt vi hade när vi skrev dem där inläggen. Fy faann asså. Minnen eller vad?<3

2009-02-10 @ 11:42:13
URL: http://maddeslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0