Rubella in my head

Åkte med ett stort leende till repningen idag. Inte för att jag inte brukar det, men jag längtade nog extra mycket idag. Till vår besvikelse så var Isabelle sjuk, så vi var tvugna att klara oss utan henne denna måndag. Vi försökte jobba på och ha kul i alla fall. Riktigt bra gick det faktiskt!
Brainstormade på som attans och skrattade konstant i 2h. Inget fel med det utan jag längtar lika mycket varje måndag efter att få krypa in i vår lilla replokal och bara rocka loss i några timmar. Så jävla skönt att verkligen få släppa loss och bara vara efter en jobbig skoldag!


Dagen till ära, en bild på Issa som missade en rolig kväll,
som tur är har hon många fler att se fram emot!
På denna bild har hon däremot hamnat lite fel,
hon passar bättre med elguran i famnen ; )

Kommentarer
Postat av: Becs

Det gör inget, för hon är sig själv! xD

Nedå, saknade henne massa <3

Rubella rules! =D

2009-02-17 @ 08:46:19
Postat av: isabelle

åååh, sötnosar ni är! saknade er jättemycket igår :(

gick runt och tänkte "fan vad trist jag har, vill vara med bandet..dom har säkert jättekul" :(



Det är väl inget rep nästa vecka?



Kraaam<3 (som inte smittar)

2009-02-17 @ 08:50:23
URL: http://ixie.blogg.se/
Postat av: madde

jo det är rep nästa vecka :D

plus om du blir frisk tills på torsdag , soim jag inte tror om jag känner din sjuklighet rätt, ööh..tappa tråden. men det blir mixning då :D<33

2009-02-17 @ 12:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0