Paramore konsert



Det fanns bara ett mål med den här konserten, och det var att stå längst fram, och det gjorde vi!
Det är fan tur att man har kompisar som känner andra kompisar som känner ännu fler kompisar. Gör man det så slutar det med att man kan komma i lagom tid till en konsert för att trots det komma längst fram. Det var värt alla svettiga stunder med tacklingar och äcklig luft som man skulle kunna kvävas av. Mest imponerad är jag av Madde W som överlevde denna konsert där de största personerna lyckades ställa sig framför henne, luta sig på henne och allmänt trycka ner henne i marken. Men trots sina 158cm så hoppade hon högst av alla, sken som solen. Jag avgudar henne<3

Paramore var det bästa någonsin, vi stod längst fram vid ena kanten och jag hade min kändis crush på rätt sida av scenen. :D Känner mig som en 14årig liten fjortistjej vars största kärlek är en kändis. Just nu är det nog sant, tragiskt, jag är olyckligt kär i en 26åring från Usa med flickvän och skäggstubb.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0