Två skogsmullar, vilse i skogen

Idag var det orientering vid Ensta krog. En helt okänd skog med koplicerade kartbeskrivningar. Verkligen inget för mig. Jag och Cammi sprang tillsammans och tappade redan bort oss vid första kontrollen. Senare blev det lite bättre och sedan sämre igen. Hela tiden gick det upp och ner och vi bara trallade runt där i skogen bland alla andra. Säkert sprang vi några km mer än alla andra eftersom vi tappade bort oss allt för många gånger. Hur som helst så hittade vi alla kontroller och kom in under maxtiden.
Men tack några från estetklassen som hjälpte oss i slutet. : D
Nu blir det matteplugg innan jag drar och repar med mina andra girls ; ) <3

Xoxo skogsmulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0