Mötet med paret som är "ment to bee" <3

Glömde berätta att vi träffade några gamla klasskompisar från Edsbergsskolan. När jag och C var på väg hem så mötte vi Jakke och Bea. Jättegulliga tillsamman och jag blev superglad att träffa dem. Inte är det många man möter som verkligen ser bra ut för varandra. Men så många gånger de här två har gått tillbaka till varandra är svårt att räkna. Något jag kallar äkta kärlek <3

Senast jag såg Jakke var då vi var på Karins land. Bea har jag typ inte sett sen balen, så det var lite extra kul. Bestämde att vi snart ska träffas. Nu hoppas man bara att det ska bli av också <3

Här kommer en länk till Beas blogg för er som är intresserade  : D www.issalicious.webblogg.se

Xoxo me

Kommentarer
Postat av: Bea

Aw, va söt du är gumman! Shit, vad det var roligt att träffas, det var ju hur länge som helst sedan!

Vi måste verkligen ses snart!



Puss, jag älskar dig <3<3

2008-09-25 @ 10:05:40
URL: http://issalicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0