Kvällsrepning med bandet

Idag spelade vi upp våra två senaste låtar. Den ena som jag gjort, Forever don´t exist och den andra låten vi gjort tillsammans Even if. Låter faktiskt riktigt bra, men det finns fortfarande en hel del att öva på. Jag visade min nya låt jag gjort för dem också. Spelade upp den sista halvtimman och övade en del. Låten har inte någon fullständigt namn än, men det kommer. Den låter lite seg eeftersom vi spelar den så långsamt i början, men för hoppningsvis så kommer tempot att öka något. Inte nog började jag skriva på en fjärde låt igår som knappast är klar, men jag har en grund till den. Så mer om den kommer förhoppningsvis om ett tag. : P

xoxo pappas rockprinsessa

Kommentarer
Postat av: isabelle

åh, en ny låt! :D

kulkulkul

lääängtar!

2008-09-24 @ 11:32:18
URL: http://ixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0