Har ingen rubrik till den här dagen

Idag har varit en bra dag. Allt förutom att det spöregnade på idrotten då vi spelade fotboll. Kallt och blött, men vad gör man. Kön till matsalen var inte heller så nice. Men allt annat var helt okej. Cammi följde med mig hem efter skolan. Vi sörsökte cukla hem tillsammans på min cykel med tre väskor, men vi lyckades inte så bra. : /
Hur som helst så kom vi i alla fall hem och åt en god mellis.
Nu har jag skrivit lite om mig själv på tyska och snart ska jag göra pilates. Har varit sjuk så jag har inte fått träna så mycket. Däremot tänkte jag, Cammi och Jennifer utnyttja vårat gratissimkort i morgon. Jag som älskar att simma(not) : D



En liten bild då vi är påväg till Karins land :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0