Fredag

Vet inte vad som händer, men veckorna rusar verkligen iväg. Käns såklart jätte skönt men jag hinner inte med all jag vill. Känns som om tiden bara går och går och snart kommer jag vara en tant....
Nee så vill jag inte att det ska vara. Men nu är det i alla fall helg och jag ska ta vara på de få dagarna. Jag och familjen ska med Andersson på segling från lördag till söndag. Kommer bli jättemysigt, det vet jag redan.  :D
Däremot kommer det inte bli några inlägg under den tiden eftersom jag inte tänker ta med datorn på båten. Nu ska jag ner till köket och käka vofflor : P



En bild på mig och Elin då vi var med Karin i gamla stan och åt middag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0