Emmas sista fotbollsmatch



Så, nu var det över. Den sista matchen i Sollentuna United är avklarad. Vi vann mot Älta med 2-0, och säsången slutade bra. Blandade känslor kommer från mig och det käns tungt att lämna ett lag med så mycket kompisar och minnen. Men tro knappast att det är sista gången vi ses. Jag ska göra mitt bästa för att komma och se på så många matcher som möjligt. Kanske kommer jag också och spelar en eller två innebandymatcher.
Matchen idag spelade jag kanske inte så bra, men förra matchen var super och jag lyckades klämma in ett mål. Jag antar att jag får leva med det.
Men det här är knappast slutet, det är början på något nytt.  : D  (jag vet bara inte på vad än...)
Tack i alla fall alla tjejer i laget och tränare som gjort nästan allt för mig de här åren. Ni kommer finnas kvar inom mig, glöm aldrig det <3

#14

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0