Dikter på svenskan

Idag visade det sig att jag inte är så känslosam då det gäller dikter. Vi skulle skriva fyra korta påståenden tror jag det var som tillexempel En sol som aldrig skiner.
Sen visade det sig att man skulle gå fram till tavlan och skriva en av sina fyra meningar. Jag var en av de första och skrev Mjölk som aldrig surnar. Jätte bra tyckte väl jag, men det var ju inte så känslomässing om man jämför med resten av klassen.
Ett hjärta som aldrig slutar att slå.
En bön som aldrig blev besvarad.
En bil som vill krocka.
En ängel som vill till helvete.

Jaha, så fin och känslomässig var min lilla mening. Jo jag skrattade lite åt mig själv ett tag, några andra också. Hur som  helst så insåg jag att mitt hjärta är gjort av sten. (stenemma) : (     Please, cry me a river!

Bye losers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0