Trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött ,trött, trött, trröt, trött, trött, trött, trött

Nu kommer ni som läser det hör tro att jag ör OVANLIGT trött, men då tar ni fel. Jag skriver det här bara för att jag är så trött på människor som varje dag kommer till skolan och säger att de är trötta. Det är den första kommentaren man får höra när man öppnar portarna till skolan. Och ja, jag är lite trött på att höra det. Människor tror jag bara säger det för att de inte har något vettigare att säga. Själv har jag försökt sluta, och det går oftast. Men det är synd när man själv kommer på sig med att ljuga för att man inte nått bättre har att säga...
För er som var lite uppmärksamma eller inte trötta, kommer ni se felet i rubriken. Annars kanske det är okej att säga att man är trött...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Shit fan vad man känner igen det där :O är jävligt trött på det jag också!

älskar dig baby

2008-10-22 @ 13:15:08
Postat av: Becs

Låter väldigt bekant =P

2008-10-22 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0