Träning med stammisarna : D

Idag  åkte jag och Sofie och tränade på gymmet i Näsby Park. Körde extra hårt idag, men det var superskönt! Självklart var de vanliga "polarna" där. Svettmannen på träningscykeln som lägger högar med papper under cykeln för att svetten inte ska rinna rakt ner på golvet. Den hemliga personen som alltid "råkar" vara där när vi är där. : P
Däremot var inte min reskompis med den röda mössan där. Av någon konstig anledning åker vi alltid samma tåg hem och dit på torsdagarna. Känner henne inte, men lustigt är det i alla fall. Hittade en 50öring på marken medans jag väntade på pappa. Får se om önskningen snart slår in, men antagligen inte, jag tror ju inte på sånt : P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0