Spa med familjen på Skansen

Nu är det inte riktigt som rubriken säger, det var stället som hette Skansen och inte djurparken. Hade en jättemysig dag med familjen och kusinen. Fick en ansiktsbehandling av pappa. Gratis dryck, frukt, lunch och bad ingick. Var på samma ställe för tre år sedan. Kanske lite mer spännande då, men inga negativa kommentarer alls. NU sitter vi bänkade framför TV eftersom det är idol. Har blivit helt tagen av det och speciellt min favorit Johan Palm. : D
Inte skadade det heller att jag träffade honom för X antal veckor sedan.

Jag får snart ett stort ***** utbrott, hittar inte min kamerasladd. Så inga bilder kommer på ett tag :´(

Kommentarer
Postat av: ninna<3

Hej min älskling!

vad kul du tycket det var mysigt idag på SPA. Är så stolt över dig, du har en jättefin blogg!!!! du har blivit så självständig och snygg, tror kanppt det är sant att du är min dotter. Jätte kul att du hängde med till Öland trots Halloweenfest host Cammi.

Älskar dig.

Kram mamma

2008-10-31 @ 22:15:10
Postat av: Emma

Hahaha mamma. KUl att du uppskattar min blogg, nu vet hela världen det : D

Jag älskar dig också och om det inte hade varit för din snygghet hade inte jag varit så söt : P <3

2008-10-31 @ 22:54:37
URL: http://quiwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0