Helgen v.41

Såg att mitt förra inlägg inte var så bra skrivet, skyller på att klockan var mycket och att det var mörkt...
Hur som helst så har helgen varit ganska lugn och skön. Inga vilda fester, utan hemmakvällar med tjejerna. I lördags åkte jag och Sofie till Visinge och köpte godis i butiken precis vid tågstationen. Superbilligt och gott!
Några timmar senare var vi på Djurö vs Svinö och spelade innebandymatch. Tyvärr förlorade vi men, det är ju inte så konstigt eftersom vi är ett fotbollslag. Det tog en timma dit och en timma hem. Ute i skogen eller landet var vi. Så långt bort i Sverige man kunnat tänka sig. 

På kvällen åkte jag Sofie och Alex till en sushi restaurang och åt buffé. Hur mycket sushi som helst fick vi äta och det var utan tvekan den godaste sushin jag ätit : D
Lite Sverige-Portugal match blev det också innan jag åkte hem.

: P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0