USA here we come!




Haha, trodde det aldrig skulle hända, men jag, Alex och Sofie ska på språkresa till Florida!
I sommar bär det av en månad till Deytona beach. Resan är bokad idag och det är 8månader kvar. Pappa tänker det som en graviditet.
-Emma, du kan tänka dig att datumet du åker är som ett förlossningsdatum. Du har ungefär lika lång tid att vänta till resan som om du skulle ha en bulle i ugnen.

Tyckte det var en lite rolig jämförelse. Jag kan fortfarande inte fatta att vi ska till Usa i en månad!
Jag är så hinla glad, var länge sedan man kände en sådan lycka och längtan. Inte nog med det får jag åka själv med två av mina närmsta polare : D

  

Valde de "snyggaste" bilderna jag hade, eftersom vi är snygga i vilket väder det än är ; )


Kommentarer
Postat av: MADDE

Fy fan va roligt gumman!!!!så glad för din å de andras skull<3333333

2008-11-21 @ 14:16:34
URL: http://maddeslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0