Roliga samtal under natten


Under natten till söndag, då jag sov hos Cammi kom ett chockartat samtal från en lite "extra rolig" person i min klass. Hon påstod att hon stod utan för mitt hus och bad mig släppa in henne eftersom hon frös. Det gick inte eftersom jag var i Sollentuna och hon inte alls utanför mitt hus. Efter en stunds snackande frågade hon mig varför vi pratade i telefon...hmm, ja det ska nog du svara på sa jag. Hon la sedan på och ringde upp mig dagen efter. Visste knappt att hon ringt, men hon hittade någonstans att sova i alla fall : P

Jag lovar kompis, nästa gång ska du få sova hos mig om du bara står utanför dörren om du påstår det... <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hihi, jaa, det var ju lite skojjigt ^^ Haha sorry :) hahahaha tack så mycket :) <3<3<3

2008-11-12 @ 19:12:24
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0