Problem till skolan




I går tog det ett tag´innan jag kom till skolan. Glömde att min cykel stod på parkeringen, så jag fick gå ner dit och det ledde till att jag missade tåget. Efter tio minuter kom ett annat som tyvärr var ett snabbtåg och hoppar över Tibble station. Då var jag tvungen att gå från stationen efter till skolan. Tog ett tag och jag ville vara smart och gena genom Tibble vallen, något jag borde undvikit...
Blev inlåst och hittade ingen väg ut, var därför tvungen att springa runt där ett tag innan jag insåg att jag var tvungen att gå tillbaka.
Mina byxor var helt prickiga av all skit som fastnat då jag gick snabbt. Kom i alla fall efter en försening till Tyskan, läran bara skrattade åt mig när jag berättade om inlåsningen. Antagligen var det en okej ursäkt : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0