Något som INTE gått i arv, ingen fjortis här inte...host host


Mm, såhär kan det gå om man fyller 11. En mascaraburk och allt förändras. Äntligen har fjortisen anlänt, men bara tre år förtidigt. Skönt, då blir man kanske av med det snabbt. 
Nej, hon har egentligen inte blivit fjortis, så länge hon inte sminkar sig mer än mig så är det väl okej. Jag är ju trots allt fem år äldre. Däremot kom jag ihåg att jag började med smink i årskus 8/9. Då var det minsann inte så sent.
-Vadå jag är ingen fjortis, det är ju du med svarta tapeter och svarta naglar...eh! : P 
Synd syrran, där kom du inte undan : D

Kommentarer
Postat av: Fanny/syrran<3

hmm fjortiz nja jag vet inte men det är ok <3he heh

2008-11-28 @ 16:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0