Första inspelningen i studio och en låt klar!

Äntligen är vår första låt inspelad i studion. Den heter Even if och jag har inte skrivit den. Låtarna jag gjort ska vi spela på nästa gång. Allt gick i alla fall jätte bra, förutom att Jossan inte kunde komma, men det ska vi ordna till nästa gång :D
Har låten på en Mp3 fil så nu går det att smyglyssna lite när jag vill. Var det ansolut roligaste jag gjort inom musiken. Längtar hur mcket som helst tills nästa gång .



En kille från ett ganska känt band i Vallentuna kom in i studion då vi var klara, frågade om han fick lyssna. Självklart fick han det och han verkade gilla den. Gungar ju ganska skönt så det är sbårt att stå emot frestelsen att röra på sig. Inte ens han klarade av det ; )

Kommentarer
Postat av: Becs

Wohoo! =D<33

2008-11-25 @ 11:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0