VIP kväll på MQ i stinsen

Tro det eller ej, men Edsbergsskolan har blivit snällare. Vi har vår tredje sovmorgon den här veckan. Något som i vanliga fall aldrig skulle förekomma. Var i alla fall skönt att gå upp halv nio trots svårigheterna att sova i natt. Började med en onödig mattelektion utan någon lärare. Därefter var den en timma SO med Claes den gubben. Hade en valfri slöjdlektion på eftermiddagen som jag och några andra utnyttjade. Lyckades nästan bli klar med mitt döskallelinne.
Sofie skjutsade senare hem mig och nu sitter man och pluggar igen inför tyska provet i morgon. Som vanligt blir det inte så mycket plugg eftersom så mycket annat roligare kommer i vägen.
Mamma och jag ska senare ikväll på någon VIP kväll på MQ i stinsen. Var tydligen något erbjudande för personer med medlemskort. Kanske man hittar något kul eftersom det är 15% rea på alla kläder : )

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Alicia

hihi okej tack:) hittade du ngt på MQ?:)

2008-05-19 @ 18:23:24
URL: http://liitenflicka.blogg.se
Postat av: Emma

japp, jag köpte en röd tröja från rean ;)

2008-05-20 @ 18:27:49
URL: http://www.quiwii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0