Mysig lunch med C.E.S <3

Började dagen med ett gympass på gympalektionen med några kompisar. Hade därefter muntligt nationelltprov i matte. Gick tyvärr inte så bra, tappade all fokus och sa inte så värst mycket. Man får väl stå ut med ett misslyckande nån gång ibland.
En lektion senare var klockan tolv, och jag, Sofie och Cammi åkte till Täby C. Vi lyckades missa bussen och fick åka roslagsbana istället. Otroligt nog hittade vi dit utan några större problem. Åt till lunch en nio bitars sushi. Var ett tag sen sist så det smakade ovanligt gott.
Gick sedan runt ett tag i centrumet och uträttade några ärenden innan vi begav oss hem igen. Änligen hemma väntade farmor och farfar vid dörren. De ska hjälpa oss att flytta imorgon. Blir antagligen sista natten i mitt rum innan jag sover i mitt nya, i Vallentuna. Lite sorgligt men det är ju aldrig fel med förnyelse.
Nu ska jag och släkten äta lite glass innan jag tvingas fortsätta skriva min religionsuppsats.....

Bye losers!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej!
Vill du vara med och tävla om ett Biokort värde: 100 kr så ska du gå in på min hemsida www.musiknytt.blogg.se

2008-05-22 @ 20:06:30
URL: http://musiknytt.blogg.se
Postat av: nord

älskling är jättenyfiken på ditt nya hus. jag ringer dig så fort jag kan, vi måste ses, saknar dig baby!

2008-05-22 @ 22:10:36
URL: http://aNordlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0