Glass i inte så stora lass : P

Har för andra gången i år åkt moppe till skolan idag. Tur att Sofie orkar skjutsa mig, eftersom jag inte har någon moppe. Har funderat ett tag på att ta körkort men som sagt har det inte blivit av än. Det har i alla fall varit en bra och varm dag. Började dagen med två inte så jobbiga lektioner. Därefter åkte klassen till vallen för en eftermiddag med friidrott. Vi höll oss till höjdhoppsställningen och jag lyckades hoppa över 1.30m, var ett tag sen sist. Sofie råkade skada sig senare så det blev ingen mer höjdhopp för vår del den eftermiddagen. Kom hem runt  halv tre och hade Cammi med mig idag också. Eftersom värmen kommit och sommaren börjar visa sig så lyxade vi med lite grädd och sorbet glass. Fanns inte så mycket kvar, så den tog tyvärr snabbt slut. Gott var det i alla fall!
Har precis ätit wok med familjen och ska plugga ett tag innan fotbollsträningen på vallen börjar.
Krya på dig Sofie!

Emma

Kommentarer
Postat av: Madde

Krya på dig Sofie(L)

2008-05-09 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0