Fredag och lördag

Fredag kväll
Jag tänkte igår spendera kvällen i Kista med Oscar. VI köpte biljetter till bion, och gick sedan och åt. När vi sedan skulle gå in till bion upptäckte jag att min väska var öppen och plånboken borta!
Eftersom biljetterna låg där i, så blev det ingen bio den kvällen. Hans pappa kom istället och hämtade oss och det blev en hemmakväll. Det gick lika bra, men lite synd att plånboken blev stulen.

Lördag
Har precis kommit hem från gymmet tillsammans med Cammi och Sofie. Extra kul eftersom det var helt gratis!
Nu sitter jag i mitt kök och tittar på när alla mina saker flyttas ut i flyttbilen som står utanför. Idag är det sista dagen i vår lägenhet och ikväll blir det premiär i det nya huset. Självklart ska jag vara en liten rebell och sova hos Cammi med Sofie. Detta eftersom vi ska fira Matilda ikväll, (grattis Matilda!) Orkar därför inte åka själv till Vallentuna i natt. Nu ska jag hoppa in i duschen innan det bär iväg till Karlberg : )

See U later losers!

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis Matilda!!

2008-05-24 @ 15:08:03
URL: http://www.maddeslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0