Fredag 9 maj

Har idag varit en egntligen ganska vanlig fredag med en del undantag. Hade som vanligt alla jobbiga fredagslektioner. Vi var däremot på någon konstutställning och modeshow. Träffade några vänner från laget och så, fick till och med se dem på catwalken.
Jag hade också mitt engelska föredrag för klassen som inte gick så bra eftersom jag tappade talförmågan. Jaja sånt händer antagligen alla någon gång. Var sedan på väg hem med bussen när jag fick ett sms om att Oscar  krockat. Som flickvän blir man ganska orolig såklart och bättre blev det ju inte när man inte kan få tag på honom. Tillslut fick jag tag på honom och läget blev mer under kontroll.
Åkte senare till vallen för att spela fotbollsmatch mot Bromma Pojkarna. Självklart vann vi femte matchen i rad och själv gjorde man första målet (stolt) : ) Matchen slutade i alla fall 2-0 till Sollentuna United.
Kom hem vid halv tio och hann tyvärr inte träffa Oscar eller någon annan för den delen heller. Ska i alla fall ut och segla med bästisarna Cammi och Sofie i morgon. Kommer för hoppningsvis bli mysigt som vanligt. Kanske vi kan utföra vår efterlängtade picknick på något berg i solen. Hade också tänkt ta första doppet i det blå om vädret så vill.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0