Första flyttlådan

Har idag varit en ganska chill dag. Började med en lugn idrottslektion i sjuttio minuter. Hade i och för sig kemi prov därefter. Var inte det enklaste eftersom mina kemikunskaper inte är så höga.
På eftermiddagen kom en stackars gubbe till skolan och visade sin egengjorda teater för alla niorna i skolan. Eftersom teatern var lång och tråkig så somnade nästan alla i publiken. Stackars gubbe som fick stoppa mitt i och skälla på oss. Slutade i alla fall lite innan tre och åkte därefter till Oscar. Hade en mysig eftermiddag tillsamman innan han skulle på fotbollsträning.
Missade bussen, så vid halv nio åt jag min middag hemma alldeles själv, eftersom resten av familjen var på restaurang. Har hjälpt mamma en del med balklänningen. Kommer förhoppningsvis att bli lyckat. Min första flyttlåda har jag också hunnit packa. Känns lite konstigt att jag om sexton dagar bor i Vallentuna. Hoppas i alla fall att allt kommer bli bra<3

Emma

Kommentarer
Postat av: Cammi

16 dagar! :O nu låter det ju jättelite :(....

2008-05-08 @ 00:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0