Diamonds are for girls!

Tjenare!
Är tillbaka efter en mysig helg med pojkvän och kompisar. Har idag varit en helt vanlig dag precis som alltid. Började dagen med hemkunskap. Jag och Sofie visade våra talanger och blev därför tilldelade ett varsitt MVG i slutbetyg. inte fy skam!
Hade också ett sånt där obehagligt betygsnack med vår strängaste lärare Claes. Försökte ställa mig mot väggen några gånger, men jag lyckades stå emot. Tur att man snart slipper honom. På idrotten skulle Kangas lära oss dansa breakdance. Men tydligen hade han skadat sig och det blev fotboll istället. 
Nu sitter jag nyduschad och väntar på att maten ska bli klar. Har en del uppsatser att  skriva, blir därför ingen fotbollsträning ikväll. Ska också försöka somna en aning tidigare ikväll, för att orka springa rösjönrunt i morgon. Mamma och jag har tittat på ett arband som jag önskar mig då jag slutar skolan. Ett arband från Thomas Sabo med svarta pärlor och några länkar på. Har redan ett passande halsband till som jag fick i konfirmationspresent, men ett smycke till är ju aldrig fel!

See U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0