1 månad idag och måndagspromenad <3

Vill bara börja med att säga att jag och Oscar varit tillsammans i en månad idag. Känns jätte bra, synd bara att vi inte kunnat träffas idag. Har däremot varit en vanlig dag i skolan. Slapp som tur var göra kemi provet och vi fick det flyttat tills på onsdag istället. : )
Cammi följde med hem idag och som sagt tänkte vi plugga matte inför nationella provet i morgon. Det blev inte så mycket pluggande, utan istället mest pladdrande och mackätande.
Senare på kvällen pallrade sig i alla fall jag, Sofie och Cammi oss ut i kvällssolen på vår vanliga måndagsrunda. Blev en timma promenad i solnedgången. Alltid lika mysigt med er.
Nu sitter jag här med min engelska redovisning som ska vara klar tills i morgon. Har kanske turen att slippa redovisa. Men eftersom jag slagit sönder en spegel så väntar ju sju års olycka,  vågar därför inte hoppas för mycket. Står också först på klasslistan : P  Jaja livet fortsätter för hoppningsvis i alla fall!

Emma


Kommentarer
Postat av: Cammi

wohooo :D emma skriver igen :P
sötnos, älskar dig

2008-05-06 @ 16:31:53
Postat av: Emma

Haha, ja vilken tur :P Nejmen man måste ju passa på när man har tid.

2008-05-06 @ 21:07:22
URL: http://www.quiwii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0