Förkyld och träning... :/

Äntligen bara en halv dag kvar till påsklovet! Ska till Småland med familjen och träffa släkten. Antagligen blir det inte så kul men som tur är kommer jag träffa Alicia någon dag. Men innan det, blir det sex timmar resa i bil och för hoppningsvis inte snöstorm. (Snälla ge mig vår!) En annan sak som är bra med i morgon är att mitt godisförbud upphör! Så nu Sofie ska vi köpa naturgodiis för hela veckan, right? ;)

Har egentligen varit en ganska bra och kort dag idag. Lite sorgligt bara att jag och Sofie går runt och snorar tillsammans pga äcklig förkylning. Vi tänkte i alla fall pallra oss i väg till en av träningarna ikväll. Fotbollslaget tränar bålträning med pilatesboll. Konstigt nog är det ganska skoj. Borde också ha pluggat lite matte idag eftersom det är VG-prov i morgon, men istället hjälpte jag Lucas och Viktor med  matten till deras prov. Tur att man är relativt bra på något som någon annan kan ha nytta av....  :p

Bye losers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0