Dålig musik och sex timmar i bil

Började dagen med ett jobbigt Vg-prov och sen ett läxförhör i svenska. Något positivt är i alla fall att påsklovet är här! Sittter just nu i bilen med min syrra och äter naturgodis och lyssnar på melodifestivalen. Tre låtar har spelats och jag har redan tröttnat. Fanny och jag har i alla fall inte hunnit slå ner varandra, något mycket ovanligt. :P Ska i morgon på släktmiddag med kusinerna till farmor. Var länge sen så det kanske kan bli lite trevligt i alla fall. Tyvärr är jag äldst och lär säkert smita där ifrån in till min smålandsjänta Alicia. Var ett tag sen vi träffades nu och jag ser verkligen fram emot det! Annars kommer nog helgen gå ut på att vara med familjen. Kanske inte så livat men man måste ju bjuda på sig själv någon gång. Kommer i alla fall hem till Stockholm på söndag och tänkte ha en myskväll med C.E.S. Saknar er redan och bara några timmar har passerat sen vi sågs sist. Jaja, jag kan i alla fall njuta av mitt påskägg jag fick av Sofie med aprikoser i.  Men nu börjar batteriet i datan ta slut och jag ser knappt tangenterna längre. 

See U at home! :P


Kommentarer
Postat av: Viika

Ha en trevlig torsdagskväll och Glad Påsk! :)

2008-03-20 @ 20:52:37
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Jessica

Älskar narurgodis!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-20 @ 20:56:53
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0