Hemma igen + onödig skoldag

Kom igår hem från Gotland. Har varit på klassresa med 9i sen i söndags. Åkte båt till Visby och cyklade sedan till stället där vi skulle bo. Resan blev jätte mysig och bra. Mycket bättre än vad jag förväntat mig. Trodde faktiskt det skulle bli långtråkigt, men vi hade alltid något att göra. Cyklade varje dag in till Visby med våra tandemcyklar.  Sol och värme var det också varje dag. Kunde ibland påminna om Mallorca ; D
Känns nu ännu sorgligare att lämna klassen efter tre år tillsammans. Kommer verkligen att sakna er alla!
Berättar kanske mer om vad som hände en annan dag om jag orkar : P

Idag var en ganska tung dag. Åkte till skolan vid sju som vanligt och var där klockan åtta. Började med en brännbollslektion där hälften av klassen var borta. Antagligen en aning trötta efter hemresan igår. Själv kom jag hem klockan elva och somnade nästan på momangen för en gångs skull. Hade i alla fall några inställda lektioner och sedan svenska innan jag åkte hem. Klassen har också bestämt att några av oss ska hålla tal på balen nästa tisdag. Jag blev en av dem så vi har börjat skriva lite på ett tal. Kommer bli en aning annorlunda men förhoppningsvis lyckat.

Efter middagen åkte familjen till k-rauta för att handla lite små prylar till huset. Blev en kort vistelse så jag drog istället ut och cyklade i mitt nya område. Kändes lite nördigt att cykla runt i cirklar för att se var man bor. Eftersom mitt lokalsinne inte är lika bra som förväntat, så cyklade jag självklart vilse. Efter en timma lyckades jag i alla fall hitta hem efter mycket om och men...

Jaja nu ska jag i alla fall duscha. BYE

Glömde säga att Alex fyller 16 år idag, grattis!


Kommentarer
Postat av: Alex

aw tack gulle! :D nu är det bara du kvar ju! :) <33

2008-06-05 @ 15:59:29
Postat av: Emma

Haha, jo det är ju det. men det dröjer ju ett tag till. Trivs bra som 15. :P

2008-06-05 @ 16:35:22
URL: http://quiwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0