Midsommarhelgen

Kom i lördags hem från Risholmen. Har som sagt varit med Sofie och hennes familj hos några familjekompisar. Helgen blev i alla fall jätte mysig. Vi har också ätit mat för ett helt år, men jävlar vad gott det var! Speciellt maten Sofie hade lagat ; )
Vi ungdomar sov i segelbåten och själv badade jag klockan tre på natten. Jätte kallt, men Martin lyckades filma de få sekunder jag bafann mig i vattnet.

Lördagskvällen spenderade jag med Sofie, Alex och Madde i Kista centrum. Vi var på premiären till sex and the city filmen. Den var över alla förväntningar, superbra! Tyckte i och för sig lite synd om de fåtal killar som var ditsläpade av flickvännerna. Mötte också Hooman och Kamilia, som sett den föreställningen innan. Kul att träffa honom, eftersom jag och Sofie räknat med att typ aldrig mer se honom. Detta eftersom han ska gå något pilotgymnasium någonstans i Sverige.
Blev i alla fall en bra kväll med tjejerna.

I går söndag, var jag och Sofie och Alex ute med några kompisar i Edsbergsparken. Var meningen att vi skulle fira Jakke eftersom han fyllde år för ett tag sedan. Blev tyvärr inte så mycket firande, men det var kul i alla fall. Dessvärre började det regna direkt när vi kom dit. Men lite regn skadar väl inte. Var sedan klockan halv ett hemma hos Sofie, där vi åt våran kvällsmåltid. Fil, flingor och mackor. Tänk att det alltid är godast att äta på nätterna.
Somnade sedan gott hemma hos Sofie som numera är mitt andra hem. Sover nästan mer hos henne än i mitt egna hus. : P

Idag vaknade jag hos Sofie klockan tio. Hon skulle iväg med sin mamma och Syrra på ett ärende. Själv skulle jag möta upp mamma och Fanny i Täby. Åkte fel och fick gå flera kilometer för att komma fram till en målaraffär. När jag väl var där skulle vi åka hem...fick i alla fall lite motion.
Nu ska jag måla vår övervåningen och städa lite innan våra gäster kommer på middag.

Dagens låt: I feel so alive med  Puddle of Mudd.

Bye dude!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aw du är så söt (; och min mat är faktiskt godast! <3

2008-06-25 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0