Sverige Sverige!

Har idag spenderat den mesta tiden med Sara Alkelin. Klockan två träffades vi vid T-centralen. Därefter gick vi en liten tur på stan för att hitta något att ha på oss till skolavslutningen. Jag hittade en grön, svart, vit blommig klänning från Carlings. Affären där jag nästan alltid hittar något att köpa. Tur som jag har, så var den inte speciellt dyr, 299kr. Tänkte kanske ha den både på Saras och Claras middag i morgon och på avslutningen. Värmen och det underbara vädret gjorde att glass blev en självklarhet efter en  varm shoppingdag. Kul var det också att se på alla människor med sverigeflaggor och blågula tröjor. Visste inte att nationaldagen var en sådan viktig dag för alla svennar : P

Åkte sedan pendeltåg hem till Sara för att laga en middag för två. Vi lyckades tillaga kycklig och ungspotatis. Resultatet blev jättebra!
Middagen blev ganska sen så jag åkte nästan hem direkt efter, för att inte komma hem allt för sent. Nu sitter jag i mitt rum och ska snart sova. Måste gå upp tidigt i morgon för att som vanligt åka till pappas jobb och städa. Tur är det i alla fall att man får något för det : D

godnatt losers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0