Inget skit om Ebba Grön



Gårdagen spenderade jag och Sofie främst i stan. Blev en heldag, och jag hittade faktiskt en hel del. Ett par skor, skjorta, T-shirt och lite småsaker. Som vanligt blev de mesta inhandlat på carlings. Affären som alltid har något för Emma Adolfsson : D
Vi åkte senare hem till mig för att göra egna sushi bitar med lax och ris. Resultatet blev mycket godare än beräknat. Tyvärr fick vi kasta oss i maten för att hinna med bussen  som skulle ta oss till Sofie. En timma senare var vi i Kärrdal. Alex kom bara någon minut efter att vi klivit innanför dörren. Senare kom också Ludde, Phille, Jakke och Simon. Simon stannade dock bara en liten stund innan han drog igen. Blev i alla fall en mysig kväll då vi tittade på någon väldigt speciell skräckfilm. Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter, men bra var den i alla fall. Det visade sig att pappan dödat sina kompisar och sonen i önödan....bla bla bla.
Jag sov hos Sofie och vi somnade nästan direkt då vi sparkat ut killarna ur huset.

Idag har jag däremot inte gjort så mycket. Åkte hem relativt tidigt från Sofie, eftersom hon skulle till doktorn. Har tränat och lagat middag och lyssnat på Ebba Gröns samlingsplatta ca 5 gånger. Ingen var hemma så jag slapp klagomål och tjat om att min musiksmak suger. Nu ska jag i alla fall titta på fotbollsmatchen!

Dagens låt: Häng gud med Ebba Grön.
Eftersom den passar dagen till ära :P

DuÄrKnäpp...what ever?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0