Sju sorters blommor under kudden...?

Sitter nu hemma hos Sofie och packar inför helgens resa. Jag ska följa med hennes familj till några kompisar och fira midsommar. Så om någon timme drar vi iväg till segelbåten och sen bär det av : P
Jag och Sofie har redan hunnit träna  yoga och core, på hennes mammas jobb. Jobbigt men kul, var ju ett tag sen man rörde på sig. Vi har också hämtat ut biobiljetterna till sex and the city filmen som vi ska gå på, nu på lördag.
Traditionen är ju också att man ska plocka blommor och klä midsommarstången och lägga under kudden, det har vi också hunnit göra. Sen får man väl hoppas att det händer något roligt framöver i livet... : D
Tog moppen ner till en liten dunge vi hittade på vägen. Tyvärr så fanns det inte så många blommer så vi fick nöja oss med en liten bukett. Kan väl inte påstå att man är någon proffsplockare. Jag höll påsen med blommorna och Sofie plockade och la i dem.
Jaja, nu ska jag hjälpa Sofie att packa.

BYE losers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0