Shopping i stan!

Har spenderat dagen med min kusin Sarah, mamma, Nettan och Fanny. Vi hade en riktig heldag i Stockholm city. Blev mycket shopping och jätte härligt väder. Till råga på allt så träffade jag E-type, eller rättare sagt, jag såg honom i en skoaffär. Jaja lyckades också gå förbi min småländska kompis Alicia i gallerian. Tog ett tag att ställa in hjärnan på att det verkligen var hon som åkt till Stockholm.

Dessvärre så fick jag inte min efterängtade ceasarsallad jag suktat över. Utan blev en ganska tråkig skink och ost sallad. Blev i alla fall bjuden på en supergod strutglass.

Svart kort sommarjacka från MQ     Blårandig väst från Topshop.

Marinblått linne från Topshop.     Grå cardigan från Salt.

Bye losers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0