FETäter hemma hos Emma! (yeah right)

Igår hade jag tjejmiddag med Alex, Sofie och Cammi. Jag hade nästan stått hela dagen för att laga två rätters middag. När pappa skulle grilla köttet, så funkade det inte, så det blev grillat kött i ugn....
jaja alltid blir det nått fel när jag ska ha gäster : (
Maten blev i alla fall lyckad och vi åt upp en hel hallon och jordgubbspaj. Alex hamnade som vanligt på golvet och under bordet som hon alltid gör efter maten. Vi hade i alla fall kul utan några olagliga grejer (tolka det som ni vill) : P
pappa hyrde en film åt oss, hearbreak kid.  En helt okej film på en tjejmiddag. Tittade också lite på one tree hill innan vi somnade klockan tre.

Jag och Sofie vaknade klockan nio då mamma och hennes kompisar snackade utanför dörren.  Alex lyckades i alla fall sova vidare utan några problem. Som tur var, somnade vi i alla fall om och gick sedan upp halv tolv fört at göra frukost. Några timmar senare åkte dem hem och jag började måla i allrummet utanför mitt rum. Det tog ungefär hela dagen, så jag har inte gjort så mycket annat.  Nu ska jag fortsätta att tittar lite på fotbollsmatchen mellan Tyskland och Turkiet.

Dagens låt:
Har bara lyssnat på bandit rock, så det blir en hel radiostation att hylla idag.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jaa jag kan allt sova mkt ostört :)

FETäter hos emma, höhöhöh! :D <3tack för en asmysig kväll/natt/morgon

2008-06-25 @ 22:08:22
URL: http://ballebulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0