Derby match och tjejmiddag

Började dagen med att gå upp tidigt för att sedan åka till pappas jobb och städa som jag brukar göra. Tog cirka en timma att åka från Ormsta till Sjöberg. Lyckades sedan två timmar senare hinna med bussen som skulle ta mig till Helenelunds IP där jag skulle spela fotbollsmatch. Derby match mot Sollentuna fotboll. Var lite nervös innan matchen. Det visade sig senare att jag inte hade behöv vara nervös. Sollentuna United står fortfarande obesegrade och vann matchen med 6-0. Själv lyckades jag också peta in ett mål. (stolt) : P

Åkte sedan med Sara och Clara hem till Sara för att hjälpa dem inför kvällens tjejmiddag. Klumpig som jag ibland är, så lyckades jag fastna i duschen. Varken jag eller Clara kunde öppna dörren, så jag blev stående där innan Saras broscha kunde hjälpa oss. Blev en lite pinsamt där ett tag eftersom jag inte hade några kläder på mig. Lyckades i alla fall ta mig ut oskadd men generad.

Kvällen blev i alla fall lyckad på alla sätt och vis. Inte konstigt när tretton tjejer träffas. Jag Clara och Sara hade stått några timmar innan och lagat all mat som blev jätte god. Blev pastasallad och olika köttbitar. Var tyvärr tvungen att dra mig hemåt framåt elva för att vara hemma till tolv. Lite läskigt att åka själv på kvällen då jag skulle ta en ny väg och åka själv. Oscar ringede i alla fall vid rätt tillfälle så jag kände mig inte lika ensam under en halvtimma. Mamma kom och hämtade mig vid Vallentuna centrum klockan tolv, sen var det bara pang bom i säng.
 
Emma

Kommentarer
Postat av: nord

rätt kass uppdatering va älskling :)?

2008-06-13 @ 22:06:42
URL: http://anordlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0